יום שלישי, 28 ביוני 2011

גלישה בטוחה ברשת האנטרנט

לקראת חופשת הקיץ המינהל למדע וטכנולוגיה הכין עבור הורי התלמידים עלונים (בשפה עברית וערבית)
בהם טיפים והנחיות להורים לגלישה בטוחה ברשת האינטרנט ושמירה על ילדיהם ושלח מילים לכל אנשי החינוך
ובקש לפרסם את המידע באתרים הבית ספריים וליידע על כך את ההורים
באתר של אתיקה יש הנחיות שימוש וטיפים בנושא גלישה בטוחה אני כמחנכת ואמא דואגת לילדים שלי בבית הספר וגם בבית ,נכנסתי לאתר ולמדת את הסביבה שתפתח המקצועיות שלי ותאפשר לי לחנך ולצייד בכילים מתאימים את דור העתיד.
אבל הבעיה האם גם כל המורים וההורים דואגים להעניין ,אני מכירה הורים שהם מספרים "שהבת שלי כול היום מול מסך המחשב ,בחדר שלה ,לא יוצאת מהבית." "מסכן הבן שלי כל היום עסוק בעבודות במחשב" ולצערי הרב אין להם התפתחות מקצועית שתאפשר להם לחנך ולעזור ילדיהם.
יש להדגיש שרשת האינטרנט אינה גורמת למעשים שלילייים,אלא מנוצלת לרעה כשהיא ניתנת בידי אנשים שליליים.
אנחנו כאנשי חינוך צריכים לדאוג  לכל התלמידים, ולחנך אותם כדי לשמור עליהם .ולתת טיפים והנחיות להורים לגלישה בטוחה ברשת.



.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה