יום רביעי, 13 ביולי 2011

תכנון קורס מתוקשב ליצירת הומור באמצעות דמויות וירטואליות

מחקרים מגלים כי שילוב הומור בקורסים בכלל ובקורסים מתוקשבים בפרט מוסיף רבות להצלחת הקורסים ולעניין של הלומדים בחומר. על רקע זה נעשה ניסיון ממוחשב מעניין בטייוואן לפתח מערכת מתוקשבת ניסיונית ללמידה מרחוק אשר יש בה רכיבים מתוקשבים המדמים דמויות וירטואליות המעוררות רגשות, בעיקר הומר תוך כדי אינטראקציה של הסטודנטים עם חומרי הלמידה בקורס והמטלות המקוונות. הדמויות הוירטואליות המשובצות בקורס המתוקשב  מעוררות תגובות רגשיות של הסטודנטים ומגבירות את העניין בחומר, אם ע"י הומור ואם ע"י הזדהות של הלומד עם התגובות של הדמויות הוירטואליות המעוררות הומור בקטעים שונים של הקורס המתוקשב.
לדעתי זה מאוד מעניין וחדשני,צרכים להתנסות בארץ בכדי שנוכיח האם באמת שילוב הומר בקורסים מוסיף רבות להצלחות ולעניין של הלומדים בחומר,אם כן אז צריך גם לשלב הומר בכתה אולי זה יעזור לתלמדים שלנו להעלאת מיטובציה ללימודים ,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה